Harmonogram szkolenia

Fit Akademia > Harmonogram szkolenia

Dzień 1

Strategia planowania żywienia

 

 

  1. Makroskładniki pokarmowe

Skrótowe omówienie roli i znaczenia poszczególnych makroskładników

 

  1. Praktyka doboru makroskładników i modelu żywienia w zależności indywidualnych predyspozycji, somatotypu i poziomu aktywności

– Przydatność wybranych modeli żywienia w okresie budowania masy mięśniowej/spalania tkanki tłuszczowej
– Rola poszczególnych makroskładników oraz kalorii i umiejętny ich rozkład w okresie budowania masy mięśniowej/spalania tkanki tłuszczowej

  1. Żywienie około-wysiłkowe

 

  1. Bezpieczna redukcja u kobiet

  2. Żywieniowe mity

 

 

 

Dzień 2

Strategia planowania treningu

 

 

  1. Składowe planu treningowego
    Periodyzacja jako element niezbędny w planie treningowym, rodzaje periodyzacji.

 

  1. Hipertrofia czym jest i jakie są jej rodzaje?

Intensywność/Objętość/Częstotliwość

  1. Istotne elementy w procesie spalania tkanki tłuszczowej

 

  1. Plan treningowy w praktyce
    – Przykładowe rozwiązania w okresie budowania masy mięśniowej i spalania tkanki tłuszczowej
    – Ćwiczenia alternatywne

 

  1. Mobilność i stabilność jako kluczowe elementy większości dyscyplin sportowych

 

  1. Treningowe mity

 

  1. Wybrane aspekty suplementacji w przypadku budowy masy mięśniowej oraz spalania tkanki tłuszczowej